PROCORNELLA: Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Noticies
COMUNICAT: A l’atenció dels llogaters i llogateres d’habitatges, locals/despatxos, places d’aparcament i trasters de PROCORNELLÀ

Atès el Reial Decret 462/2020, pel qual és Declara l’estat d'alarma pel COVID 19. Som conscients que aquestes circumstàncies tan excepcionals provoquen en les persones i famílies dificultats extremes, que en l’actual situació, siguin difícils de resoldre de forma immediata.

És per això que volem comunicar-vos, que en relació al lloguer mensual corresponent a l'habitatge, i/o al local/despatx, i/o a la plaça d’aparcament i/o traster que teniu arrendat, PROCORNELLÀ ha decidit posposar el pagament dels rebuts bancaris dels lloguers dels propers mesos d’abril i maig de 2020.

 A començament del mes de juny 2020, en principi, PROCORNELLÀ tornarà a girar el rebut bancari de lloguer, corresponent al mes de juny.   

A partir del mes de juliol de 2020 i fins el mes de desembre de 2020, s’haurà d’abonar fraccionadament els rebuts dels mesos d’abril i maig de 2020 juntament amb l’import del mes corresponent.

Així mateix en els casos de vulnerabilitat social, no s’haurà d’afrontar aquests lloguers, i a tal fi, es demanarà la documentació que ho justifiqui que haurà d’estar avalada per l’Oficina Local d’Habitatge (habitatges), el Centre d’Empreses (locals/despatxos) o l’administració de PROCORNELLÀ (places d’aparcament i trasters). S’estarà en contacte amb l’Ajuntament sobre dita vulnerabilitat durant aquests propers mesos.

D’igual forma, aquells arrendataris que no vulguin acollir-se a l’esmentada suspensió ho poden comunicar a PROCORNELLÀ a través de les següents adreces de correu electrònic:

Aquestes son mesures provisionals, que podran ser revisades en funció de l’evolució de l’actual situació de crisi sanitària.

Salutacions cordials,

 

Ernest Marco Fernández

Gerent d’administració i finances

PROCORNELLÀ

 

El Pell i Can Mercader presenten un canal de YouTube per fer exercici aaquests dies de confinament
Resolució de la convocatòria per cobrir una plaça del lloc de treball d’oficial de manteniment als centres esportius de PROCORNELLA
Atenció telemàtica com a mesura de prevenció

D’acord amb les pautes d’actuació establertes durant el període d’evolució del Coronavirus COVID‐19, l’empresa municipal de Promoció Social, Urbana i Econòmica de Cornellà en els serveis d’atenció al públic, clients i usuaris ha  establert com a canal prioritari de comunicació l’atenció telefònica i telemàtica mitjançant els Canals habituals i s’han habilitat les següents adreces de correu electrònic següents:

Recursos Humans:  rrhh@procornella.cat

Administració àrea urbana: Infournbana@procornella.cat

Administració general:  Infoprocornella@procornella.cat

Aparcaments: parking@procornella.cat

Habitatge i aparcaments:  promocions@procornella.cat

OLH i ajudes a l’habitatge: olh@procornella.cat

L’Auditori:  auditorio@procornella.cat

Parc Esportiu Llobregat:  parcesportiu@procornella.cat

Complex aquàtic i Esportiu Can Mercader:  complexcm@procornella.cat

Ludoteca:  parcesportiu@procornella.cat

Fira de Cornellà:  infofira@procornella.cat

Anterior
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
Següent