‘Temps disruptius, innovació oberta’, és el títol de la seva conferència que ens aproparà la visió de la transformació digital com a ingredient d’èxit en l’empresa del futur en temps de canvis accelerats
Divendres, 7 d’octubre a les 13,30h. Museu Agbar de les Aigües
Director General de Telefònica a Catalunya des de 2005, Kim Faura i Batlle està també al capdavant de la direcció de la companyia en la Comunitat Valenciana, Illes Balears i Múrcia. Pertany a l’equip directiu del Grup Telefònica des d’abril de 2001, ocupant alts càrrecs com el de Director General de Consum i Màrqueting de Telefònica Espanya, Director General de la Unitat Corporativa de Màrqueting i Continguts o president de Terra Lycos Networks. Amb una àmplia experiència en aquests camps, Faura va iniciar la seva trajectòria professional en el Grup Gillette, en la divisió de Braun espanyola i en la seu central de la Cia. a Alemanya. També va ser el Vicepresident Director General de la filial de Chupa Chups en EEUU i Director General Comercial de Sara lee Corporation en Espanya, en la divisió de Cafés Marcilla. Tot un currículum amb càrrecs destacats en multinacionals de primer nivell.
Segons Kim Faura, en temps disruptius i de canvis accelerats, quan canvien les preferències dels clients i emergeixen nous models de negoci, la necessitat d’innovar és evident. Però cal decidir en què innovar, com fer-ho i amb qui. Aquestes seran algunes de les pinzellades que ens donarà el directiu de Telefònica davant el nostre fòrum empresarial el proper divendres, 7 d’octubre, en la que serà la cinquena cita, de la setena edició del Cornellà Creació, punt de trobada del teixit empresarial que s’ha convertit en una oportunitat per conèixer vivències empresarials d’èxit, analitzar-les i generar iniciatives que puguin ser tot un referent pels empresaris de Cornellà i del seu entorn.