PROCORNELLA: Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Noticies
Juanjo Artero, Patxi Freytez, Ana Villa i Miriam Cabeza donen vida a ‘Entre Copas’ el diumenge, 14 de novembre a L'Auditori de Cornellà
Face to face entre l’ex alcaldessa de Madrid, Manuela Carmena i l’experta en Polítiques Públiques, Ana Berenguer

Gestió municipal és el títol de la trobada que serà presentada per l’alcalde de Cornellà, Antonio Balmón

Divendres, 19 de novembre a les 13,30h. L’Auditori de Cornellà

 

El proper Cornellà Creació Fòrum reuneix en un mateix escenari a l’advocada laboralista, jutgessa emèrita i política, Manuela Carmena i a l’actual cap d’Anàlisi i Polítiques Públiques del Gabinet de Presidència de la Comunitat Valenciana, Ana Berenguer. Es tracta d’un face to face sobre gestió municipal, un acte que comptarà amb la participació en qualitat de presentador de l’alcalde de Cornellà, Antonio Balmón.

Manuela Carmena va arribar a l’alcaldia de Madrid en 2015 amb l’agrupació “Ahora Madrid”, càrrec que va ocupar fins 2019. En l’actualitat centra la seva activitat en projectes socials que donin oportunitats i millorin la justícia com la feina que desenvolupa a l’ONG “Cosiendo el paro” per pal·liar els efectes de l’exclusió social de persones que es troben en situació d’atur i que fomenta l’ocupació en l’àmbit tèxtil. En 2021 inicia “Màster de Justícia”, un programa en Radio5 per parlar d’aspectes de la Justícia que preocupa a la ciutadania. A més, Manuela Carmena té enllestit un nou llibre, “La joven política” que pròximament publicarà Editorial Planeta.

Ana Berenguer és experta en desenvolupament econòmic i social, principalment a través de polítiques públiques innovadores que redueixin la desigualtat econòmica, social i afavoreixi el creixement inclusiu. Fins juliol 2019 ha ocupat el càrrec de vicepresidenta d’Anàlisi i Estudis en NYCEDC, l’oficina econòmica de Nova York. Ana Berenguer va tornar a Espanya fa dos anys per fer-se càrrec de l’anàlisi de polítiques públiques de la Generalitat Valenciana amb l’equip del president, Ximo Puig.

 

De l'1 al 3 de febrer 2022 arriba Exposólidos, Polusólidos i Expofluidos a Fira de Cornellà
Cornellà Creació rep la visita de JJ Delgado, director general de MOVE Estrella Galicia Digital i ex director d’Amazon Marketing Services

“Les companyies no volen ser digitals, volen créixer com les digitals”

Aquest divendres ha visitat el Cornellà Creació Fòrum Juan José Delgado en el marc d’un acte que recupera el cent per cent d’aforament per primer cop després de l’esclat de la pandèmia l’any 2019. Més conegut com JJ Delgado, el nostre conferenciant és des de setembre 2021 el General Manager MOVE Estrella Galicia Business & Venturing, companyia a la qual va arribar en qualitat de Global Chief Digital Officer en 2017 procedent d’Amazon on va ocupar el càrrec de director d’Amazon Marketing Services, Sud d’Europa entre 2014 i 2017 i on va ser el responsable directe de campanyes com el Black Friday o el Prime Day.

JJ Delgado ens ha parlat de nous models de negocis digitals sentenciant que les companyies no volen ser digitals, sinó que volen créixer com les digitals. Segons el director de digitalització d’Estrella Galicia, vivim en una de les revolucions més grans de tota la història, més inclusivament que la revolució industrial viscuda fa unes dècades. Es tracta de la revolució digital. L’ex directiu d’Amazon assenyala que els nous ecosistemes digitals canvien el codi d'ADN de l'economia mundial i això obre un món de possibilitats i de reptes per a les companyies i els professionals que han de liderar el canvi.

En la seva intervenció, JJ Delgado manté que els gegants tecnològics són immunes a la pandèmia que han vist créixer de forma desorbitada els seus beneficis. Altres de les conclusions que s’extreuen de la conferència és que la publicitat tradicional està obsoleta i que la publicitat digital sobrepassa a la televisió. Dues companyies són les propietàries del futur: Facebook i Google que aglutinen el 50% de la inversió publicitària, afirma. Estem davant d’un profund canvi de paradigma. Aquests gegants canvien la manera que teníem d’entendre l’economia, diu i afegeix que vivim una reenginyeria profunda de tota l’economia.

JJ Delgado explica que en aquest context, les empreses han de reflexionar sobre com captar l’atenció dels seus clients. Si no som capaços de captar la seva atenció qualsevol companyia estarà en risc, explica.

JJ Delgado va arribar a Estrella Galicia en 2017 en qualitat de Global Chief Digital Officer amb la voluntat de dur a terme el profund procés de digitalització de la cervesera. Procedia d’Amazon on va ostentar el rècord del dia de més vendes internacionals de tota la història d’Amazon el 26 de novembre de 2015. Aquell any va ser reconegut com l’especialista en màrqueting amb més talent i ha deixat la seva empremta en firmes com Burger King, Pepsi, Hertz, CB Richard Ellis, Ford, Bosch, Siemens, Liberty Mutual, Vodafone o Telefònica entre altres.

JJ Delgado va iniciar la seva feina a Hijos de Rivera S.A. (Estrella Galicia) amb l’objectiu de transformar una corporació amb més d’un segle en una empresa digitalitzada. En setembre 2021, la companyia presenta MOVE Estrella Galicia - Digital Business & Venturing, la nova unitat d’innovació i transformació liderada pel nostre convidat d’avui. La recent estrenada unitat de negoci accelera el desenvolupament d’Estrella Galicia i altres unitats de Hijos de Rivera S.A. a través de la innovació oberta i els nous negocis digitals.

 

Cornellà de Ll. 29 d'octubre 2021

 

Anterior
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
Següent