La intèrpret ens presenta el seu tercer disc en solitari Si dios quiere yo también, una exhibició de l’Amaia de sempre en perfecta combinació amb un so renovat
Amb l’èxit de Palabras com a immillorable carta de presentació, Amaia Montero presenta el proper dissabte, 25 d’abril a les 21:30h a L’Auditori de Cornellà el seu tercer disc en solitari, Si dios quiere yo también. Una oportunitat única per veure a la ciutat una exhibició de l’Amaia de sempre en perfecte combinació amb un so renovat. Aquest darrer treball va ser gravat a Londres sota la direcció d’un dels grans productors del moment, Martin Terefé i amb la participació dels millors músics del Regne Unit. Com a resultat, un àlbum anglosaxó que combina perfectament amb l’estil més personal d’Amaia Montero. Les entrades anticipades es poden adquirir per 23€ a través de la web www.auditoricornella.com o bé per telèfon en el 93 474 02 02. L’entrada en taquilla té un preu de 29€. Preu especial per a grups a partir de deu persones per 21€.
Una experiència única amb l’ex vocal de La Oreja de Van Gogh
El concert d’Amaia Montero forma part de la programació de primavera de L’Auditori de Cornellà. Tota un nou cicle musical i teatral amb cites de primer nivell a preus assequibles. Aquest dissabte és el torn d’aquesta autora i intèrpret que ha evolucionat en els darrers anys d’una forma intensa i fructífera estampant la seva firma en totes les seves cançons. Amaia ha treballat especialment les lletres d’aquest tercer disc i triomfa per partida doble amb les peces Palabras i Darte mi vida, situades en les llistes de temes com a les més venudes amb registres espectaculars.
L’ex de La Oreja de Van Gogh va debutar en solitari en 2008 amb Amaia Montero, amb tres Discs de Platino i nominada als Grammy Latinos en la categoria de millor Àlbum Pop Vocal Femení. Li va seguir en èxit el treball Amaia Montero 2 en novembre de 2011.