Un viatge vertiginós de la mà de catorze cantants a cappella que exploren i esborren les fronteres entre la gran música clàssica i l’humor visual més sofisticat
La nova programació estable ‘Teatre L’Auditori’ aixeca el teló carregada de grans noms del món de la interpretació. La primera gran cita serà el 7 de febrer a les 21h amb la Cia Cor de Teatre i sota la direcció de Paco Mir. Allegro és una visió global de la relació de qualsevol persona amb l’univers que l’envolta. Interpretació magistral de catorze cantants a cappella. I és que Cor de Teatre ens fa veure que tot el nostre entorn està definit per un art sense el qual no s’entendria aquest misteri que anomenem ‘vida’. Ja es poden comprar les entrades anticipades per 19€ a través de www.auditoricornella.com o per telèfon a través del 93 474 02 02. En Allegro, tot és música i espectacle, una bona manera de encetar la nova temporada de L’Auditori que a més ens cita el 22 de febrer amb L’Orfe del Clan dels Zhao, amb un gran repartiment amb cares molt conegudes. El 15 de març serà el torn de Mario Gas i Vicky Peña en El largo viaje del día hacia la noche. El 18 d’abril ens visitarà la veu Disney en Espanya, Gisela y el libro màgico en el marc d’un cap de setmana del tot familiar on l’endemà, el dia 19, podrem gaudir amb Constelaciones, una producció d’Aracaladanza. També en abril, el dia 25, tindrem un concert de luxe on vibrarà la veu d’Amaia Montero. El 30 i el 31 de maig podrem veure la segona gran producció del grup Corenllà Teatre de L’Auditori que posaran en escena El retaule del flautista.
En Allegro tot és música i espectacle
La història situa a l’espectador en un univers ple de música. Ens despertem amb música, viatgem escoltant-la, comprem amb música de fons, esperem amb música, sentim música a tot arreu, amb auriculars, al cotxe, amb els telèfons, als bars, restaurants... Arribarà un moment que ens acomiadarem també amb música.
L’humor, el treball gestual i la música a cappella són el segell identificatiu de la proposta on totes les escenes estan pensades per a què estiguin a l’abast de comprensió de tots els públics, de qualsevol edat i nacionalitat.
Això fa Allegro, una eina per apropar la música clàssica al gran públic, de manera universal, presentant-se de forma atractiva per la seva energia i qualitat.
L’acord permet la cessió d’una aula amb la maquinària adient per satisfer les necessitats formatives i certificar les diferents especialitats del sector
El Tinent d’Alcalde i Regidor Delegat de l`àrea d’Economia i Interior de l’Ajuntament de Cornellà, Sergio Fernández, en qualitat de conseller delegat de l’empresa de Promoció Social, Urbana i Econòmica (Procornellà), el gerent de Procornella, Ernest Marco i el President de Gremibaix Fundació, Juan Antonio Fernández, han signat aquest el conveni de col·laboració per a la cessió d’una aula ubicada en el nou Viver d’Empreses Procornellà que es destinarà a la formació de soldadors en totes les seves diferents especialitats. L’objectiu de l’acord és poder satisfer les necessitats de les persones que volen dedicar-se a aquest camp professional dins del gremi dels instal·ladors o certificar les especialitats que es contempla. A partir d’ara, Gremibaix Fundació comptarà amb un nou espai per a impartir aquesta formació en unes instal·lacions de darrera generació. Recordem que el Viver d’Empreses Procornellà va obrir les seves portes setembre passat. Un nou concepte de viver amb un disseny jove, dinàmic i funcional que té com a objectiu fomentar iniciatives empresarials entre els joves, oferint allotjament i assessorament en tot el procés de creació, creixement i consolidació de nous negocis. En una primera fase es va habilitar un total de vuit despatxos, una zona de coworking i una altra de Meeting registrant en l’actualitat una ocupació del 87% de la seva capacitat.
L’aula que entrarà en funcionament a partir del conveni signat avui és un espai habilitat de 160 metres quadrats de superfície amb tota la maquinària i materials adients per a la formació pràctica de soldadors i també una aula teòrica de 50 metres quadrats per donar recolzament a la formació pràctica i per poder realitzar els exàmens teòrics. La gestió de la formació anirà a càrrec del Gremibaix Fundació, en el marc de les activitats que duu a terme el Gremi d’Instal·ladors Baix Llobregat, associació de professionals d’electricitat, la fontaneria, el gas, la climatització i afins que engloba en l’actualitat un total de 725 empreses del sector. La nova acció formativa que es desenvoluparà al Viver d’Empreses Procornellà està adreçada a totes aquelles persones que vulguin formar-se en el camp de la soldadura o que vulguin acreditar-se com a tals. La formació serà de manera privada durant el temps en el qual es porti a terme el procés d’homologació de les aules per a oferir formació reglada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc del catàleg de Certificats de Professionalitat. El Gremi s’encarregarà de condicionar-la amb la maquinària necessària. Un cop homologat l’espai, també s’oferiran cursos subvencionats per diferents entitats per a persones en actiu o situació de desocupació.
El nou Viver d’Empreses amplia així la seva oferta d’ocupació i en especial, dels espais que reserva per a formació. En una segona fase de obres que s’han de desenvolupar al llarg de 2015 s’habilitaran 6 despatxos més, una altra zona de coworking i altres aules de formació tècnica professional de 100 i 150 metres quadrats respectivament. Tot emmarcat en el pla estratègic de l’Ajuntament de Cornellà per afavorir la inserció laboral dels joves.
Cornellà de Llobregat, 19 de gener de 2015