Afirmació del Director General de Telefònica a Catalunya, Kim Faura, en el marc de la seva conferència d’avui en el CCF que porta per títol ‘Temps disruptius, innovació oberta’
En temps disruptius i de canvis accelerats, quan canvien les preferències dels clients i emergeixen nous models de negoci, la necessitat d’innovar és ja evident, paraules d’en Kim Faura, Director General de Telefònica a Catalunya, Comunitat Valenciana, Illes Balears i Múrcia. Faura ha protagonitzat avui una nova sessió del Cornellà Creació, en aquesta ocasió, en el Museu Agbar de les Aigües davant d’un fòrum de gairebé dos-cents empresaris i directius. El nostre ponent, puntualitza que la qüestió, no es tan decidir en què innovar, sinó com fer-ho i amb qui. El directiu de Telefònica insisteix que cada negoci hauria de trobar les seves pròpies respostes a aquestes qüestions, adaptar-se a la transformació digital i a la innovació oberta als clients i aliats, per Faura, ingredients comuns en l’empresa del futur.
Kim Faura defineix ‘disrupció’ com allò que fa canviar el comportament dels mercats i de com les persones actuen. Com per exemple, el mòbil, que ha canviat no només la comunicació, sinó també aspectes com les formes de consumir, aspectes de la nostra vida quotidiana. El mòbil, doncs, és disruptor en comunicació i, a més, canvia comportaments. El Director General de Telefònica Catalunya insisteix que cal innovar per continuar sent competitiu, la tecnologia està revolucionant els mercats, afegeix. Pel nostre ponent, la tecnologia és un motor d’innovació i posa com a exemple d’innovació oberta el mercat d’apps que avui dia factura més que tot Hollywood, confirma. En tot aquest procés imparable Kim Faura qüestiona que pot fer la petita i mitjana empresa. Recalca la conveniència d’establir clústers per treballar des de la unió per un objectiu comú.
Faura també ha fet al llarg de la seva intervenció un repàs pel model de transformació de Telefònica, una transformació que ha donat com a resultats que s’hagi convertit en una companyia referent a tota Europa.
Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona i Màster en Economia i Direcció d’Empresa per l’IESE, Kim Faura va iniciar la seva trajectòria professional en el Grup Gillette, en la divisió de Braun Espanyola i en la seu central de la companyia en Alemanya. Va ser Director General de la divisió de Chupa Chups en EE.UU., Director General Comercial de Sara Lee Corporation en Espanya, en la divisió de Cafés Marcilla. Vicepresident de Màrqueting i posteriorment Director General de Pepsico/Frito Lay i Director General en Tabacalera/Altadis.
Des d’abril de 2001 forma part de l’equip directiu del Grup Telefònica, empresa en la qual ha desenvolupat càrrecs com el de Director General de Consum i Màrqueting de Telefònica Espanya, Director General de la Unitat Corporativa de Màrqueting i Continguts de Telefònica S.A. i President de Terra Lycos Networks. També va ser membre del Supervisory Board d’ENDEMOL.
‘Temps disruptius, innovació oberta’, és el títol de la seva conferència que ens aproparà la visió de la transformació digital com a ingredient d’èxit en l’empresa del futur en temps de canvis accelerats
Divendres, 7 d’octubre a les 13,30h. Museu Agbar de les Aigües
Director General de Telefònica a Catalunya des de 2005, Kim Faura i Batlle està també al capdavant de la direcció de la companyia en la Comunitat Valenciana, Illes Balears i Múrcia. Pertany a l’equip directiu del Grup Telefònica des d’abril de 2001, ocupant alts càrrecs com el de Director General de Consum i Màrqueting de Telefònica Espanya, Director General de la Unitat Corporativa de Màrqueting i Continguts o president de Terra Lycos Networks. Amb una àmplia experiència en aquests camps, Faura va iniciar la seva trajectòria professional en el Grup Gillette, en la divisió de Braun espanyola i en la seu central de la Cia. a Alemanya. També va ser el Vicepresident Director General de la filial de Chupa Chups en EEUU i Director General Comercial de Sara lee Corporation en Espanya, en la divisió de Cafés Marcilla. Tot un currículum amb càrrecs destacats en multinacionals de primer nivell.
Segons Kim Faura, en temps disruptius i de canvis accelerats, quan canvien les preferències dels clients i emergeixen nous models de negoci, la necessitat d’innovar és evident. Però cal decidir en què innovar, com fer-ho i amb qui. Aquestes seran algunes de les pinzellades que ens donarà el directiu de Telefònica davant el nostre fòrum empresarial el proper divendres, 7 d’octubre, en la que serà la cinquena cita, de la setena edició del Cornellà Creació, punt de trobada del teixit empresarial que s’ha convertit en una oportunitat per conèixer vivències empresarials d’èxit, analitzar-les i generar iniciatives que puguin ser tot un referent pels empresaris de Cornellà i del seu entorn.
Antonio Orozco, Joan Pera, Emma Vilarasau, Jordi Bosch, Anna Barrachina, Carles Martínez, Leo Bassi o Carnages també pugen a l’escenari cornellanenc aquesta tardor
Un recital interpretatiu d’alçada, sentencia el director de Dansa d’Agost, Ferran Utzet. Poques obres ofereixen cinc papers femenins tan ben dibuixats, tan reconeguts, tan atractius com el de les cinc germanes Mundy, afegeix. Amb aquesta obra del dramaturg irlandès Brian Friel, L’Auditori de Cornellà pujarà el teló de la nova temporada de tardor el 2 d’octubre a les 19h. Montse Vellvehí, Nora Navas, Màrcia Cisteró, Marta Marco i Clara de Ramon encarnen els cinc personatges femenins en una història tendre i nostàlgica que ens narra la vida de les cinc germanes solteres a la Irlanda de 1936. Òscar Muñoz, Albert Triola i Ramon Vila completen el repartiment. Ja es poden adquirir les entrades anticipades per 18€ a través de www.auditoricornella.com i a través del telèfon 93 474 02 02. El preu en taquilla el dia de l’espectacle és de 25€. Preu per a grups a partir de deu persones, 16€.
Una època en la qual el ball, alliberador, està carregat de simbolisme
La trama ens situa al petit poblet de Bally Beg en el mes d’agost de 1936. Un text ric en matisos i en emoció, una obra d’estructura i desenvolupament impecables i que fa justícia a la idea que Friel és el Txèkhov irlandès. Tot gira entorn les cinc germanes solteres d’entre trenta i quaranta anys, de les quals, només una treballa fora de la casa familiar. La més petita té un fill de cinc anys, en Michael, i totes elles s’encarreguen del menut. De fet, és el propi Michael, molts anys després, qui s’encarrega d’explicar al públic els records que conserva d’aquella època. Ferran Utzet capta l’essència de Brian Friel descrivint un món rural abocat a la desaparició, incapaç d’adaptar-se a la modernitat. Un món on els homes són vells, són nens, o no hi són, però on en canvi les dones s’entesten a viure, lluiten per resistir, s’organitzen, es barallen, es reconcilien, ploren, riuen, parlen i ballen. Una Irlanda rural que viu en permanent tensió entre la repressió catòlica i la llibertat pagana, i el ball – espontani, alliberador, salvatge- és, a Dansa d’Agost, tot un símbol.
Més informació sobre la venda anticipada d’entrades