En marxa la nova programació per a la primavera 2012
L’Auditori de Cornellà escalfa motors per a la nova temporada posant ja a la venda les entrades anticipades.
‘Pel davant... i pel darrera’
Així, el proper 25 de febrer la nova programació s’encetarà amb l’obra ‘Pel davant... i pel darrera’, una comèdia dirigida per Alexander Herold versionada per Paco Mir que compta amb un repartiment de luxe amb Pep Planas, Jordi Diaz, Rosa Gàmiz, Meritxell Huertas, Carles Martínez, Aleix Albareda, Anna Barrachina, Mònica Pérez, Enric Majó, Miquel Sitjar, Dafnis Balduz i Saida Lamas.
El nou muntatge commemora els 30 anys de la seva estrena mundial. Una obra que ha estat traduïda a 28 idiomes i representada en més de 50 països. Malentesos davant i darrera d’un escenari que narra com una troupe de pèssims actors intenten muntar una obra de teatre.
L’Auditori acull aquesta representació en dues sessions: a les 18h i a les 21:30h
Preu localitats:
‘Operetta’
L’11 de març serà el torn de l’espectacle musical ‘Operetta’ a les 18h. Una cita que apropa el món de l’òpera a l’espectador a través de la imaginació i el riure, una proposta de Jordi Purtí i la companyia Cor de Teatre. Una experiència única, híbrida, fruit de l’encreuament impossible del ritme i l’expressivitat del teatre gestual amb la delicadesa del gènere operístic.
Preu localitats:
Reugenio i Niko Costello
Molts són els que han parodiat a l’humorista Eugenio al llarg dels anys. Reugenio és l´últim en interpretar a aquest clàssic des de l’admiració i el respecte. Saben aquel que diu... Producciones presenta aquesta oportunitat de riure i gaudir de la genialitat d’Eugenio.
Serà el dia 14 d’abril en un espectacle que inclou també la participació de Niko Costello, músic i showman que dóna vida a l’home de les mil veus, capaç d’imitar a vint-i-cinc artistes diferents en la mateixa cançó.
Preu de les localitats:
Miguel Poveda en concert
I el 12 de maig, en el marc del 29è Festival d’Art Flamenc de Catalunya L’Auditori de Cornellà acull l’actuació de Miguel Poveda en concert.
Nascut a Barcelona, va començar a cantar als 15 anys a les penyes flamenques de Catalunya. Al llarg de la seva trajectòria s’ha convertit en un dels grans participant en els principals festivals de música nacionals i internacionals. Poveda ha estat guardonat amb el Premi Nacional de Cultura 2011 de Catalunya i enguany serà un dels plats forts del Festival d’Art Flamenc de Catalunya.
Preu de les localitats:
Roger Mas amb la Cobla de Sant Jordi
El 20 de maig Roger Mas I la Cobla de Sant Jordi tancaran la temporada de primavera 2012. El concert de Roger Mas i la Cobla Sant Jordi, amb els arranjaments del compositor Xavier Guitó, consisteix en un passeig amb cobla pel repertori del solsoní, al qual se sumen dues cançons inèdites i versions de tradicions pròpies i de llengües veïnes.
Preu localitats: